Назва навчальної теми
Не вір очам своїм
Основний та другорядні навчальні предмети
Фізика
Навчальна тема Світлсві явища.
Вік учнів, клас
11-12років, 7клас
Стислий опис проекту
Клас ділиться на малі групи. Кожна група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес.Учні збирають інформацію щодо обраної теми протягом певного часу.Використовуючи зібрану інформацію, учні складають схеми дослідів, готують таблиці опитування. Результати досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії. яка зацікавлена в обраній темі.
План
план навчального проекту
план впровадження проекту.
Навчальні цілі
Цілями проекту є вивчення оптичних явищ та заохочення дітей до подальшого вивчення фізики.
Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та класифікувати. Учні також мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних результатів – формування у дітей вміння висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
Належне використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для подальшого успішного використання отриманих знань.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
Ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
Обговорення досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
Захист власних проектів, оцінювання результатів дослідження, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему з-х-д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації.. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські презентації, публікації, презентації за шаблоном..
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Корнієнко Катерина Олексіївна.
Фах, навчальний предмет
Учитель фізики, фізика.
Навчальний заклад
Чорнобаївська гімназія
Місто\село, район, область
смт Чорнобай, Чорнобаївський район, Черкаська обл.
Контактні дані
КаterinaKornienko 2012@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
19.06.2012 28.06.2012
Місце проведення тренінгу
Чорнобаївська гімназія.
Тренери
Коршун Сергій Борисович.
Не вір очам своїм
Основний та другорядні навчальні предмети
Фізика
Навчальна тема Світлсві явища.
Вік учнів, клас
11-12років, 7клас
Стислий опис проекту
Клас ділиться на малі групи. Кожна група учнів обирає тему, що представляє для них інтерес.Учні збирають інформацію щодо обраної теми протягом певного часу.Використовуючи зібрану інформацію, учні складають схеми дослідів, готують таблиці опитування. Результати досліджень учні представляють певній цільовій аудиторії. яка зацікавлена в обраній темі.
План
план навчального проекту
план впровадження проекту.
Навчальні цілі
Цілями проекту є вивчення оптичних явищ та заохочення дітей до подальшого вивчення фізики.
Під час роботи в проекті учасники формулюють гіпотези та досліджують; продовжують вчитися відбирати необхідну інформацію, аналізувати її, порівнювати та класифікувати. Учні також мають навчитися робити соціальні дослідження, аналізувати та узагальнювати їхні результати. Серед очікуваних результатів – формування у дітей вміння висувати і формулювати гіпотези, оцінювати певні явища, відстоювати власну думку.
При створенні презентації, публікації та веб-сторінки продовжувати формувати вміння планувати роботу, стисло подавати результати досліджень, добирати відповідний ілюстративний матеріал, робити висновки
Належне використання цифрових технологій, інструментів та комунікаційних мереж для доступу, управління, інтегрування, оцінювання та створення інформаційних даних для подальшого успішного використання отриманих знань.
Опис оцінювання
На початку навчального проекту
Ознайомлення учнів з учительською презентацією, проведення бесід з учнями щодо знань та здібностей учнів, заповнення форм опитування проводить обговорення питань, які цікавлять учнів стосовно теми, заповнення схем, таблиць.
Під час роботи
Обговорення досліджень, обмін знаннями та власними думками за допомогою сервісів, проведення оцінювання робіт колег та самооцінювання, пропонування власних способів вирішення проблемних питань
На прикінці проекту
Захист власних проектів, оцінювання результатів дослідження, оцінювання виконання групового завдання, обговорення отриманих результатів та запропонованих ідей
Діяльність учнів
На першому етапі учні ознайомлюються з темою, заповнюють схему з-х-д, обговорюють питання, консультуються із учителем. Вчитель мотивує батькам важливість та доцільність методу проектів за допомогою публікації.. Учні переглядають джерела Інтернету, друковані матеріали, проводять дослідження в бібліотеках, відбирають необхідний матеріал, узагальнюють його, планують свою роботу, створюють мультимедійну презентацію
На другому етапі проекту учні отримують завдання, обговорюють його, працюють з рекомендованою вчителем літературою та матеріалами Інтернет, відбирають необхідний матеріал, проводять соціологічні дослідження, узагальнюють їх, обговорюють власні думки та результати
Учасники проекту отримують групові завдання для третього етапу проекту, обмірковують їх, обирають відповідальних за написання кожної статті. Учні працюють у бібліотеках, використовують Інтернет, підбирають необхідний матеріал, узагальнюють його. Планують розміщення матеріалу на сторінці публікацій, підбирають ілюстрації, створюють учнівські презентації, публікації, презентації за шаблоном..
Відомості про автора
Ім'я, прізвище
Корнієнко Катерина Олексіївна.
Фах, навчальний предмет
Учитель фізики, фізика.
Навчальний заклад
Чорнобаївська гімназія
Місто\село, район, область
смт Чорнобай, Чорнобаївський район, Черкаська обл.
Контактні дані
КаterinaKornienko 2012@gmail.com
Відомості про тренінг
Дати проведення тренінгу
19.06.2012 28.06.2012
Місце проведення тренінгу
Чорнобаївська гімназія.
Тренери
Коршун Сергій Борисович.
Немає коментарів:
Дописати коментар